easyCALL.pl otrzymał tytuł „Dobry Produkt Wybór Konsumentów 2011” w kategorii „Odkrycie roku” - przyznawany w ramach Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich.
Badanie zostało zrealizowane przez redakcję Forum Biznesu Gazety Prawnej, pod patronatem i opieką merytoryczną Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Przebadano tysiąc osób, metodą komputerowo wspomaganych sondaży, techniką wywiadu telefonicznego. Respondentów proszono o wskazanie produktów, które są według nich najlepsze w swoich kategoriach, godne zaufania oraz dobre jakościowo.
„easyCALL.pl jest największym polskim operatorem telefonii internetowej. Od samego początku istnienia naszą ofertę wyróżniają nie tylko bardzo niskie ceny za połączenia telefoniczne, zaczynające się już od 6 groszy brutto na numery w Polsce i w najpopularniejszych kierunkach za granicę, ale także wysoka jakość i stabilność naszych usług telekomunikacyjnych. Od pewnego czasu oferujemy również bardzo bogaty pakiet usług dodanych, przydatnych zwłaszcza dla firm, jak m.in. fax2mail, centrala telefoniczna, IVR, wideokonferencje. Bardzo się cieszę, że nasza codzienna praca związana ze stałym rozwojem platformy easyCALL.pl i zapewnieniem jak najwyższego standardu usług została doceniona przez konsumentów” – powiedział Michał Jakubowski, Prezes Zarządu easyCALL.pl SA .
easyCALL.pl SA to spółka telekomunikacyjna, która oferuje profesjonalne i nowoczesne rozwiązania w zakresie połączeń telefonicznych i internetowych. Najważniejsze obszary działania firmy to: telefonia internetowa (easyCALL.pl – najpopularniejsza w Polsce marka telefonii internetowej; PalPhone – tanie połączenia telefoniczne dla użytkowników Facebooka), telefonia stacjonarna i dostęp do internetu (ekotel), a także call center dla firm (easyKONTAKT). Swoje usługi firma świadczy w oparciu o platformę easyCALL.pl, która jest najpopularniejszym rozwiązaniem w zakresie telefonii internetowej w Polsce, z ponad 250 tys. użytkowników. Platforma umożliwia realizowanie połączeń przez komputer, zwykłe telefony stacjonarne oraz telefony IP, numery dostępowe w kraju i zagranicą. Ponadto oferuje szereg zaawansowanych usług dodanych, jak fax2mail, wideorozmowy, telekonferencje, call center. Platforma easyCALL.pl pozwala też mniejszym operatorom na wdrożenie w swoich sieciach nowoczesnej telefonii cyfrowej, na zasadzie outsourcingu. easyCALL SA jest notowany na rynku New Connect od 14/04/2011. Więcej informacji: www.easyCALL.pl.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/easycallpl-wyrozniony-medalem-8222dobry-produkt-20118221